(többek között az Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatósága, az MVM Next, Díjbeszedő, Díjnet, Telekom… stb. az összes szolgáltató cég)
Bankot váltottam. Mert elegem lett a kommunista Csányi Sándor pofátlan díjemeléseinek. Akkor nem tudtam mit vállalok. Október eleje óta felborult az életem. A kormány azt ígérte, hogy az ügyfélnek szinte semmi dolga nem lesz egy bankváltásnál. A bank digitálisan mindent elintéz.
Tájékoztatom a kormányt és honfitársaimat, hogy egyik bank sem intéz el semmit.
A kormány óriási felhajtást csap az ún. digitális állampolgárság körül. Erről az akcióról azonban egytelen egy közüzemi szolgáltató sem tud.
Vegyük sorra őket:
– az Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatósága. A saját két kezemmel, a saját ügyfélkapumon keresztül (vagyis tripla ellenőrzés után) módosítottam a bankszámlaszámom, megnevezve természetesen az új bankot is, hogy a jövőben ide szíveskedjenek utalni a nyugdíjam.
Ma levelet kaptam a Nyugdíjfolyósító Igazgatóság I. Folyósítási Osztály revizorától. Ide másolom a levél tartalmát:
„Tisztelt Cím! (Csoda, hogy megtalált a levél a több millió „Cím” közül.)
Igazgatóságunkhoz beérkezett 2024. 10.07- kelt xxxxx Bank tájékoztató levelével kapcsolatban kérjük nyilatkozni szíveskedjék arról, hogy az ellátását a továbbiakban a xxxxxxxxxxx számú számlaszámra utaljuk-e az eddigi xxxxxxxxxxxxxxxxxx számlaszám helyett.Budapest, 2024. 11.06.”
Természetesen egy árva fillér nyugdíjat nem kaptam tőlük.
Pénz helyett a fenti levelet kaptam meg 13 nap után.
Valószínűnek tartom, hogy a Magyar Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatóságának digitális részlege valahol vidéken működik és semmiféle kommunikáció nincs a két szervezet között.
De Nyugdíjfolyósító Igazgatóság nem hisz egyetlen banknak sem, mivel a kormány hiába rendeli el, hogy az ügyfélnek semmi dolga nincs a bankváltásnál, az állam másik szervezete nem hisz neki.
A Magyar Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatósága a digitális állampolgárság legnagyobb örömére egy általam kitöltendő papírt küldött. Nem töltöm ki.
Az Ügyfélkapun keresztül én már „hitelesítettem önmagam”. Ha ez sem elég, akkor kérem forduljanak… no itt a bökkenő, mert nem tudom hová. Mert két felelőse is van a programnak – legalábbis a kommunikáció szintjén – a Miniszterelnöki Kabinetiroda és a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium.
Az a biztos, ha Rogán Antalhoz fordulnak…
De ugyanez a helyzet a MVM Next-el, a Díjnet-tel és a többi szolgáltatóval is. A digitális bejelentések NEM MŰKÖDNEK!!!
Az MVM Next már a gáz kikapcsolásával fenyeget.
MAGYARORSZÁG NEM MŰKÖDIK!
Rogán elvtárs! Nem kellene esetleg először egy tájékoztató kampányt indítani mondjuk az állami szervezeteknek és a közüzemi szolgáltatóknak???
Dénes Gábor István